بسته بندی نان

تولید نایلکس نانی

یکی از پرمصرف ترین محصولاتی که ما ایرانی ها استفاده می کنیم، نان است که خرید و حمل آن نیز در بین ما ایرانی ها اداب خاصی دارد و معمولا آن را در کیسه پارچه ای یا پلاستیکی حمل می کنیم. چراکه نان اگر بیش از حد معمول در مجاورت هوا بماند خشک می شود و دیگر قابل استفاده  نخواهد بود.

از اینرو امروز محصولاتی تولید می شوند که صرفا برای حمل نان تولید گشته اند و به نایلکس نانی نیز معروف‌ هستند. نایلکس نانی علاوه بر اینکه کمک می کند تا نان تازه بماند و خشک نشود، حمل نان را آسان کرده و از آن در برابر آلودگی و میکروب محیط نیز محافظت می کند. معمولا نایلکس های نان بدون دسته تولید می شوند و از آنها برای حمل انواع نان اعم از نان های رژیمی، سنگگ، لواش، تافتون و بربری استفاده می گردد.[su_spacer]

[su_quote]مجموعه بسپار نگار با تولید انواع نایلون شفاف دسته دار و بدون دسته برای نانوایی ها و همینطور تولید نایلون اختصاصی که با چاپ برای خط تولید نان های فانتزی یا نانوایی های تولید نان فانتزی انجام می پذیرد، سطح خدمات با کیفیتی را ارائه می دهد. همچنین امکان تولید نایلکس نانی بسته به نیاز در کلیه ابعاد و ضخامت ها وجود دارد. به علاوه مشاوران ما در مجموعه بسپار نگار می توانند بسته به نوع نانوایی شما، راهنمایی های لازم جهت انتخاب نایلکس نانی مناسب با محصول نان شما ارائه بدهند.[/su_quote][su_spacer]

انواع نایلکس نانی

در غالب نانوایی های سطح کشور معمولا از دو مدل نایلکس نانی یعنی نایلکس شفاف بدون دسته و همینطور نایلون دسته دار شفاف استفاده می گردد. اما دسته سومی هم داریم که کمتر توسط نانوایی ها استفاده می شود که با نام نایلون دسته دار شیری شناخته می شود. همچنین معمولا از چاپ برای نایلکس نان استفاده نمی گردد ولی با اینحال در صورتی که سفارش چاپ وجود داشته باشد قابل انجام است.

نایلکس متناسب با نوع نان

نان های سنتی که توسط نانوایی های ما پخت می شوند از چند نوع اعم از سنگکی، بربری و تافتون و لواش بیشتر نیستند از اینرو می توان بر اساس ابعاد و اندازه نان اقدام به سفارش نایلکس متناسب با آن نمود. مثلا نان سنگک در مقایسه با بربری ابعاد بزرگتری دارد و طبیعتا نایلکس متناسب با آن در ابعاد بزرگتری باید تولید گردد. همچنین نایلکس های نانی عموما از دو نوع پلاستیک دسته دار یا بدون دسته انتخاب می شود.

قیمت نایلکس نانی

وقتی از مجموعه بسپارنگار محصولات خود را تهیه می کنید، این بدان معناست که واسطه ها را حذف کرده اید و مستقیم از کارخانه خرید نموده اید. از اینرو طبیعتا با حذف واسطه ها هزینه ای که برای نایلکس نانی می پردازید کمتر خواهد بود. اصولا قیمت نایلکس نانی بر اساس قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی و بر حسب کیلوگرم تعیین‌ می شود که هرچه سفارش شما بیشتر باشد باعث کمتر شدن حذف ضایعات شده و قیمت کمتری خواهید پرداخت. همچنین قابل ذکر است که بگوییم مجموعه بسپار نگار سفارشات نایلکس نانی کمتر از ۱۵۰ کیلوگرم را نمی پذیرد. با اینحال چون قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی دائم در حال تغییر است، برای استعلام قیمت با مشاوران ما از طریق وب سایت بسپار نگار تماس حاصل فرمایید.

تولید و بسته بندی نایلون نان برای خط تولیدی ها

علاوه بر تولید انواع نایلکس نانی برای نانوایی ها، مجموعه بسپار نگار تولید کننده بسته بندی نان فانتزی و سنتی برای فروشگاه های مواد غذایی نیز هست و از اینرو این مراکز فروش نان بسته بندی نیز می توانند برای سفارش نایلون نان متناسب با خط تولیدی خود از طریق وب سایت مجموعه ما اقدام نمایند.

تولید انواع نایلکس نانی

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


آخرین مقالات


برچسب ها


مشاهده نمونه کارها